Gimber

Als producent van animatieseries en liefhebber van hedendaagse kunst had Dimtri een zeer drukke sociale agenda. Hij durfde nog amper een evenement bij te wonen waar ze telkens opnieuw slechte wijn of zoete frisdranken serveren. Zo is Dimitri op zoek gegaan naar een drankje dat zijn smaakpapillen kon opfleuren, zonder er een licht gevoel in het hoofd aan over te houden. Omdat hij er geen kon vinden, creëerde hij het zelf. Hij probeerde allerlei combinaties en ingrediënten. Tot op een dag in november 2017 al deze ingrediënten samenkwamen in een wonderbaarlijk bevredigende mix. Elk weekend maakte Dimitri een fles voor zichzelf. Al snel drongen zijn vrienden bij hem aan om ook flessen voor hen te maken. Zijn vrouw serveerde het aan haar klanten in haar decoratiewinkel en GIMBER werd een lokaal succes. Sommige mensen reden vijftig kilometer of meer om een fles te kopen. In een online wereld zegt dat iets over bevlogenheid. Het was niet altijd rozengeur en maneschijn, maar al snel begonnen mensen met een positieve instelling mee te werken aan het project en samen bouwden ze aan het GIMBER-team van vandaag.

Terug naar overzicht